theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Jul 10, 2023 0:22:05 GMT 2
Χαιρετώ την ομάδα, πρέπει να αντικαταστήσω το εμπρός δεξί ημιαξόνιο,το κόστος σε γνήσιο είναι απαγορευτικό για μένα προς το παρόν , έχετε κάποια λύση σε aftermarket δοκιμασμένη? Έστω κάποια εταιρία που να είναι αξιόπιστη ή εξειδικευμένη στα ημιαξόνια ? Η αλλη λύση είναι σε μεταχειρισμένο, αλλά κ εδώ υπάρχει ρίσκο, είμαι στο ψάξιμο και κάθε βοήθεια ειναι πολύτιμη Ευχαριστώ εκ των προτέρων
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Dec 9, 2023 17:31:37 GMT 2
Επανέρχομαι στο θέμα, μπάς και απαντήσει κάποιος, γιατι έχω προβλημα με τις γνωστές δονήσεις κατά την επιτάχυνση μετά την ανύψωση 3 cm της ανάρτησης, παρόλο που έχω χαμηλώσει τον κινητήρα 1,5 cm Σε νορμαλ οδήγηση η δόνηση ειναι υποφερτή, αλλά όταν έλκω το τρέιλερ με το σκάφος, είναι αρκετά έντονη και αν έχω ανηφόρα με 3η μέσα είναι τραγικά, έχω την εντύπωση πως όσο κάνω χιλιόμετρα τα ημιαξόνια χειροτερεύουν, επίσης έχω τοποθετημένο παράλληλο εγκέφαλο, ο οποίος μου δίνει αρκετή ροπή απο χαμηλά Έχω 185.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, όταν ψήλωσα το duster ειχα 175.000 Σκέφτομαι να αλλάξω τα μέσα τρίποδα των ημιαξονίων, ίσως και τις φωλιές αυτών ανάλογα την φθορά που θα έχουν και οχι όλο το ημιαξόνιο, καθαρά για λόγους κόστους, τα original ξεφεύγουν, αλλά το βασικό ειναι πως κάποια μέλη του forum άλλαξαν τα ημιαξόνια και η δόνηση δεν έφυγε Επίσης έχω την εντύπωση πως τα duster 2010-17 είναι πιο επιρρεπείς στις δονήσεις απ' ότι του 2018 και μετά, αυτό ισως να οφείλεται βέβαια, πως του 2018 και μετά, έχουν πιο λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους Υπάρχει εμπειρία σε aftermarket τρίποδα , μπιλιοφόρους ακόμα και σε κομπλέ ημιαξονια? βρίσκω διάφορες μάρκες, τι προτείνετε
|
|
|
Post by dusterman on Dec 9, 2023 18:57:07 GMT 2
Επανέρχομαι στο θέμα, μπάς και απαντήσει κάποιος, γιατι έχω προβλημα με τις γνωστές δονήσεις κατά την επιτάχυνση μετά την ανύψωση 3 cm της ανάρτησης, παρόλο που έχω χαμηλώσει τον κινητήρα 1,5 cm Σε νορμαλ οδήγηση η δόνηση ειναι υποφερτή, αλλά όταν έλκω το τρέιλερ με το σκάφος, είναι αρκετά έντονη και αν έχω ανηφόρα με 3η μέσα είναι τραγικά, έχω την εντύπωση πως όσο κάνω χιλιόμετρα τα ημιαξόνια χειροτερεύουν, επίσης έχω τοποθετημένο παράλληλο εγκέφαλο, ο οποίος μου δίνει αρκετή ροπή απο χαμηλά Έχω 185.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ, όταν ψήλωσα το duster ειχα 175.000 Σκέφτομαι να αλλάξω τα μέσα τρίποδα των ημιαξονίων, ίσως και τις φωλιές αυτών ανάλογα την φθορά που θα έχουν και οχι όλο το ημιαξόνιο, καθαρά για λόγους κόστους, τα original ξεφεύγουν, αλλά το βασικό ειναι πως κάποια μέλη του forum άλλαξαν τα ημιαξόνια και η δόνηση δεν έφυγε Επίσης έχω την εντύπωση πως τα duster 2010-17 είναι πιο επιρρεπείς στις δονήσεις απ' ότι του 2018 και μετά, αυτό ισως να οφείλεται βέβαια, πως του 2018 και μετά, έχουν πιο λίγα χιλιόμετρα στην πλάτη τους Υπάρχει εμπειρία σε aftermarket τρίποδα , μπιλιοφόρους ακόμα και σε κομπλέ ημιαξονια? βρίσκω διάφορες μάρκες, τι προτείνετε Το πρόβλημα προέρχεται από τους εσωτερικούς μπιλιοφόρους. Τα "τρίποδα". Εγώ τα άλλαξα με κιτ της Febest. Μειώθηκαν μεν οι ταλαντώσεις αλλά παραδόξως το πρόβλημα δεν λύθηκε οριστικά. Τελικά άλλαξα ολόκληρα τα ημιαξόνια με SKF και τα πράγματα βελτιώθηκαν πάρα πολύ, θα έλεγα ότι τώρα είναι εντάξει.
Βέβαια αν τραβάς σκάφος τα πράγματα είναι ακραία! Όσο περισσότερη ροπή μεταφέρουν τα τρίποδα τόσο περισσότερο τείνουν να ταλαντώνουν μέσα στις φωλιές τους σε μεγάλες γωνίες. Κι αν έχουν λίγη φθορά το πρόβλημα μεγαλώνει. Νομίζω πως τα συγκεκριμένα ημιαξόνια δεν είναι καλή επιλογή της Renault για το Duster. Πιθανά φτιάχτηκαν για να δουλεύουν με μικρότερες γωνίες σε πιο χαμηλά αυτοκίνητα. Στο Duster τοποθετήθηκαν για λόγους χαμηλού κόστους και επαρκούν οριακά. Εγώ είχα μικρο-ταλαντώσεις σε μεγάλες ανηφόρες ήδη από τα 100Κ+ χλμ. πριν καν δοκιμάσω να το ψηλώσω. Όταν το ψήλωσα το πρόβλημα χειροτέρεψε πολύ. Κι ακόμα περισσότερο όταν έβαλα λάστιχα προφίλ 70. Ίσως τελικά η Renault να έπρεπε να τοποθετήσει τον κινητήρα από την αρχή πιο χαμηλά.
Γενικά δεν είμαι αισιόδοξος σε συνθήκες ρυμούλκησης φορτίου. Σου προτείνω να αλλάξεις ημιαξόνια και ίσως χρειαστεί να επαναφέρεις τις αναρτήσεις στο εργοστασιακό ύψος. Duster είναι. Δεν μπορεί να τα κάνει όλα καλά...
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Dec 9, 2023 21:28:29 GMT 2
Έχουμε την ιδια άποψη σε όλα, σκέφτομαι να γυρίσω στο εργοστασιακό ύψος βάζοντας τα Bilstein B6 sport που ειναι για τα νορμαλ ελλατήρια, τα οποία έχω κρατήσει, αλλά έχουν 175.000 χιλ, και δεν ξέρω κατά πόσο έχει πέσει η απόδοσή τους, δεν θέλω όμως να γίνει κούτσουρο το αμάξι με τα Β6 και δεν έχω feetback απο κάποιον που τα φοράει , εκτός απο εσένα πού έχεις όμως άλλο setup Σκέψου πως πριν βάλω τα Η&R είχα μια πάρα πολύ μικρή δόνηση στην δυνατή επιτάχυνση πού πίστευα πως ήταν συντονισμός της μηχανής ή του σασμάν , αλλά μάλλον ήταν απο τα ημιαξόνια και το πρόβλημα φάνηκε μετά Τώρα επειδή πιστεύω πως ήδη είναι αρκετά τελαιπωρημένα τα ημιαξόνια λέω να βάλω καινούρια και αν δεν στρώση θα πάω στο εργοστασιακό ύψος , με πια αμορτισέρ δεν ξέρω ακόμα όμως, σίγουρα όχι μαμά
|
|
|
Post by dusterman on Dec 9, 2023 23:42:06 GMT 2
Έχουμε την ιδια άποψη σε όλα, σκέφτομαι να γυρίσω στο εργοστασιακό ύψος βάζοντας τα Bilstein B6 sport που ειναι για τα νορμαλ ελλατήρια, τα οποία έχω κρατήσει, αλλά έχουν 175.000 χιλ, και δεν ξέρω κατά πόσο έχει πέσει η απόδοσή τους, δεν θέλω όμως να γίνει κούτσουρο το αμάξι με τα Β6 και δεν έχω feetback απο κάποιον που τα φοράει , εκτός απο εσένα πού έχεις όμως άλλο setup Σκέψου πως πριν βάλω τα Η&R είχα μια πάρα πολύ μικρή δόνηση στην δυνατή επιτάχυνση πού πίστευα πως ήταν συντονισμός της μηχανής ή του σασμάν , αλλά μάλλον ήταν απο τα ημιαξόνια και το πρόβλημα φάνηκε μετά Τώρα επειδή πιστεύω πως ήδη είναι αρκετά τελαιπωρημένα τα ημιαξόνια λέω να βάλω καινούρια και αν δεν στρώση θα πάω στο εργοστασιακό ύψος , με πια αμορτισέρ δεν ξέρω ακόμα όμως, σίγουρα όχι μαμά Θα το πας βήμα-βήμα. Κατ αρχήν τα ημιαξόνια. Με 250-300€ θα αγοράσεις δύο SKF ή NTΝ ή κάποιο ανάλογο. Τα γνήσια έχουν τα τριπλά λεφτά!... Δες πως θα πάει και αποφασίζεις για την ανάρτηση. Αν τα στοκ ελατήρια έχουν κάτσει μερικά χιλιοστά μπορείς να προσθέσεις αποστάτες στα πιάτα του αμορτισέρ ώστε να προφορτιστεί το ελατήριο λίγο παραπάνω και να έρθει στο ύψος του. Ή ίσως και λίγο ψηλότερα 5-15mm. Μπορεί να έχεις περιθώριο λόγω του ότι έχεις χαμηλώσει το μοτέρ. Πίσω μπορείς να το σηκώσεις λίγο περισσότερο και λόγω τρέιλερ.
Για τα Β6, δεν θα τα έλεγα "κούτσουρα". Πάντως σε συνδυασμό με σκληρότερα ελατήρια, (όλα τα ελατήρια ψηλώματος είναι σκληρότερα) το Duster χάνει την πολύ μαλακή του αίσθηση. Νομίζω τα Bilstein με τα στοκ ελατήρια θα δίνουν λίγο πιο σφιχτή αίσθηση. Τόσο όσο....
Όσο αφορά τις ταλαντώσεις στις επιταχύνσεις με μεγάλο φορτίο, βοηθάει πολύ να κλειδώσεις "lock" την τετρακίνηση μέχρι να επιταχύνεις αρκετά. Μοιράζεται η ροπή μπρός πίσω και ελαφρώνει το φορτίο των μπροστά ημιαξονίων. Μετά την ξεκλειδώνεις. Όσο πηγαίνεις ίσια δεν πρέπει να υπάρχει θέμα με "κουρδίσματα". Το έχω δοκιμάσει και δουλεύει. Εξαφανίζει τις ταλαντώσεις!
Καλή επιτυχία!
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Dec 10, 2023 12:16:01 GMT 2
Σε συζήτηση για ημιαξόνια μου πρότειναν τα GΚΝ, Γερμανικά τα οποία βγαίνουν με δύο brand name, Lobro στη Γερμανία και Spidan στην Ιταλία, θεωρούνται κορυφή , με μία γρήγορη ματιά οι τιμές πρέπει να είναι ανάλογες της SKF και λίγο πιο πάνω (ελπίζω), προσανατολίζομαι μάλλον σε αυτά Ενημερωτηκά η GKN είναι η πρώτη που έφτιαξε άξονες κίνησης για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα το1960 και συγκεκριμένα για το γνωστό Mini Cooper, έχω την εντύπωση πως η VW βάζει GKN άξονες στην παραγωγή της Τα γράφω αυτά πρός ενημέρωση του forum, αν κάποιος έχει να συμπληρώσει κάποια εξρα πληροφορία για το όλο θέμα θα έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε την άποψή του, γιατί με το τρέμουλο έχουν αρκετοί προβλήματα Όσο για κάποιο γενικό συνεργείο στην περιοχή της Αθήνας που λέει πως έλυσε το πρόβλημα είναι μούφα και το λέω από προσωπική εμπειρία δυστυχώς, γιατί έφυγα από εκεί με ένα κατεστραμμένο μπιλιοφόρο και ένα ρουλεμάν τροχού, την οποία ζημιά δεν αναγνώρισε ποτέ, δικό μου το λάθος που εμπιστεύτηκα το αυτοκίνητό μου σε κάποιον άγνωστο Δεν θα πω το όνομα του συνεργείου , αν και το θέλω πολύ, προσέχετε που πάτε τα αυτοκίνητά σας, ένα θα σας πω, όσοι έχετε κοντά τον Τεό είστε τυχεροί
|
|
|
Post by dusterman on Dec 10, 2023 14:11:02 GMT 2
Σε συζήτηση για ημιαξόνια μου πρότειναν τα GΚΝ, Γερμανικά τα οποία βγαίνουν με δύο brand name, Lobro στη Γερμανία και Spidan στην Ιταλία, θεωρούνται κορυφή , με μία γρήγορη ματιά οι τιμές πρέπει να είναι ανάλογες της SKF και λίγο πιο πάνω (ελπίζω), προσανατολίζομαι μάλλον σε αυτά... Καλή επιτυχία και ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα.
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Dec 13, 2023 23:53:13 GMT 2
Είπα να κάνω ένα update με την αναζήτηση ημιαξονίον
Τα GKN (Lobro/Spidan) τα βρίσκω μόνο ανακατασκευασμένα για το Duster, επομένως απορρίπτονται. Στράφηκα στην NTN, σοβαρή Ιαπωνική εταιρία με εργοστάσιο παραγωγής αξόνων και στην Γαλλία με brand name NTN - SNR, όπου μετά απο ψαξιμο και σύμφωνα με το κατάστημα ανταλλακτικών που συνεργάζομαι είναι τα γνήσια, αυτα δηδ που βάζει η Dacia Renault στα αυτοκίνητά μας, την πληροφορία δεν την έχω διασταυρώσει , αλλα μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της της ΝΤΝ τα ημιαξόνια τα δείχνει ΟΕΜ
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Jan 14, 2024 12:44:30 GMT 2
Ενημέρωση και Καλή Χρονιά με υγεία
Μετά απο αρκετή αναζήτηση και συζητήσεις σε forum τού εξωτερικού τα γνήσια ημιαξόνια τελικά είναι τα NTN- SNR, τα βρήκα σε ένα κατάστημα στην περιοχή μου με τιμή 450 euro και για τα δυο, επίσης τα έψαξα και σε άλλα δύο, το ένα στην Αθήνα, για να κάνω σύγκριση τιμών αλλά δεν τα είχαν Τελικά τα βρήκα και τα παράγγειλα από γνωστό Γερμανικό e-shop με τιμή 238 euro (!) το ζευγάρι, πριν δυο μέρες έφτασαν στα χέρια μου Τώρα μένει η τοποθέτηση και με την ευχή να σταματήσουν οι δονήσεις , θα ενημερώσω σχετικά
|
|
|
Post by dusterman on Jan 14, 2024 16:37:03 GMT 2
Καλή χρονιά! περιμένουμε με αγωνία... Εύχομαι να πάνε όλα καλά!
|
|
|
Post by ellobo on Jan 14, 2024 22:36:50 GMT 2
Αν μπορεις φιλε μου δωσε μας τους κωδικους των ημιαξονιων αφου αυτα είναι που βαζει και η dacia στο αυτοκινητο.Σιγα σιγα ολοι οι ψηλωμενοι για εκει παμε…
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Jan 24, 2024 22:08:00 GMT 2
Κωδικός για αριστερό ημιαξόνιο SNR DK55.038 eshop.ntn-snr.com/en/product/DK55038-SNR/DK55.038 Κωδικός Renault 391017275R Κωδικός για δεξιό ημιαξόνιο SNR DK55.039 eshop.ntn-snr.com/en/product/DK55039-SNR/DK55.039 Κωδικός Renault 391009882R Οι κωδικοί Renault αναγράφονται πάνω σε ένα αυτοκόλλητο στον άξονα του ημιαξονίου , απο εκεί τους πήρα και τους έκανα αναζήτηση στο link που σας έδωσα πιο πάνω στην σελίδα της NTN, σας προτείνω να κάνετε το ίδιο για να είστε σίγουροι για το ανταλλακτικό Δεν τα έχω τοποθετήσει ακόμα λόγο φόρτου εργασίας
|
|
|
Post by ellobo on Jan 24, 2024 23:07:55 GMT 2
Ευχαριστω πολυ!
|
|
theologos
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 57
Μάρκα: Dacia
Μοντέλο: Duster I
Χρονολογία παραγωγής: Δεκεμβριος 2014
Κινητήρας: Diesel
Έκδοση: Dci 1.5 4X4
Χρώμα: Γκρι Ανθρακι
Μετάδοση: Χειροκίνητο
Κατοχή από: Νοεμβριος 2019
|
Post by theologos on Feb 9, 2024 18:08:30 GMT 2
Ενημέρωση Σήμερα τοποθετήθηκαν τα νέα SNR ημιαξόνια, δονήσεις τέλος επιτέλους γκάζι στο πάτωμα με 2η και 3η ταχύτητα και κανένα τρέμουλο Το συμπέρασμα που έβγαλα τελικά, είναι πως στην δικιά μου περίπτωση τουλάχιστον, η φθορά των ημιαξονίων δημιουργούσε το τρέμουλο, είχαν 175.000 χιλιόμερα όταν έβαλα τα H&R Tώρα μένει να δω στα πολλά ζόρια, όταν κοτσάρω το σκάφος μου δηλαδή, την συμπεριφορά τους Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να βοήθησα
|
|
|
Post by dusterman on Feb 10, 2024 14:48:00 GMT 2
Ενημέρωση Επιτέλους σήμερα τοποθετήθηκαν τα νέα SNR ημιαξόνια, δονήσεις τέλος επιτέλους γκάζι στο πάτωμα με 2η και 3η ταχύτητα και κανένα τρέμουλο Το συμπέρασμα που έβγαλα τελικά, είναι πως στην δικιά μου περίπτωση τουλάχιστον, η φθορά των ημιαξονίων δημιουργούσε το τρέμουλο, είχαν 175.000 χιλιόμερα όταν έβαλα τα H&R Tώρα μένει να δω στα πολλά ζόρια, όταν κοτσάρω το σκάφος μου δηλαδή, την συμπεριφορά τους Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να βοήθησα Μπράβο Θεολόγε! Πολύ χαίρομαι που εντοπίστηκε η αιτία του κακού και δόθηκε η καλύτερη δυνατή λύση με ανεκτό κόστος. Πιστεύω το πρόβλημα να εξαφανιστεί και υπό μεγάλο φορτίο. Πάντως και να μην εξαφανιστεί 100%, έ, τι να κάνουμε, το φτάσαμε στα όρια το Duster. Καλά και ...αταλάντευτα χιλιόμετρα σου εύχομαι!
ΥΓ Νομίζω πως όποιοι ζορίζουμε περισότερο το αυτοκίνητο με μεγάλα φορτία και κυρίως εμείς οι "υπερυψωμένοι" θα πρέπει κάθε 100.000 χλμ ας πούμε να τα αλλάζουμε μπροστά τα ημιαξόνια. Γιατί και η παραμικρή φθορά, υπο φορτίο μεγεθύνεται και φαίνεται έντονα στα δύσκολα.
|
|